Maksu- ja Toimitusehdot

VERKKOKAUPPA MAKSU- JA TOIMITUSEHDOT

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin maksu- ja toimitusehtoihin.

Verkkokaupassamme maksaminen on turvallista maksuvälittäjän kautta Check out Finland. Checkout Finland on sinulle turvallinen maksutapa. Heillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Tuotteet sekä niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.Verkkokaupassa voidaan maksaa maksuvälittäjän tarjoama pankkimaksuilla tai luottokorttimaksuilla. Tietoa Check out Finland  maksutavat ja maksuehdoista: https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot

TOIMITUSEHDOT

Toimituskulut ovat 5,90€ (sis.alv 24%). Yli 50 euron tilauksiin toimitukset ovat ilmaisia.

NOUTOPOSTIN PAKETTIAUTOMAATISTA: 5,90 €Mikäli tuotteet eivät mahdu kirjelähetykseen niin tilauksesi toimitetaan pakettina valitsemaasi Postin. Saat
tekstiviestillä puhelimeesi lähetyksen saapumisilmoituksen, jolla saat paketin noudettua postista – muista
antaa puhelinnumerosi tilausta tehdessäsi. Paketti saapuu automaattiin tavallisesti 1 – 3 arkipäivän
kuluttua lähettämisestä.

NOUTO POSTISTA:
Postipaketti toimitetaan lähipostiisi, josta se useimmilla paikkakunnilla on noudettavissa lähetyspäivää
seuraavana arkipäivänä kello 16 jälkeen, joillakin paikkakunnilla Postin toimitusehdoista johtuen vasta
toisena arkipäivänä. Saat sähköpostilla ilmoituksen siitä että tilauksesi on lähetetty postipakettina ja
samalla postipaketin seurantakoodin. Lisäksi saat tekstiviestin kun paketti on noudettavissa lähipostistasi.
Ota henkilötodistus mukaan postiin pakettia noutaessasi.

TOIMITUKSET – YLEISTÄ
Luonnonkosmetiikka-kosmetologi verkkokauppa toimittaa tilauksia toistaiseksi ainoastaan Suomeen.
Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian – samana tai viimeistään seuraavana
arkipäivänä. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä
ensisijaisesti sähköpostitse.

Varaamme oikeuden muuttaa valittua toimitustapaa esimerkiksi mikäli tilattujen tuotteiden koko,
yhteispaino tai määrä antaa siihen perusteen. Muutoksesta mahdollisesti aiheutuvat lisäkulut jäävät
Luonnonkosmetiikka verkkokaupan maksettavaksi, asiakkaalle muutoksesta ei aiheudu lisäkuluja.
Suosittelemme rekisteröitymistä www.luonnonkosmetiika-kosmetologi.fi jotta voimme varmistaa sujuvan
asiakaspalvelun kaikissa tilanteissa. Mikäli tilaus toimitetaan kirjeenä postilaatikkoon, tilaaja vastaa siitä,
että tilatut tuotteet kestävät postilaatikkosäilytyksen. Vastaanottajan postilaatikon tai -luukun olosuhteet –
kylmyys, kuumuus tai kosteus – voivat olla haitallisia tuotteille. Pakettilähetysten seurantatunnus
toimitetaan lähetysvahvistuksen yhteydessä sähköpostilla, kirjelähetysten osalta seurantatunnusta ei ole
käytettävissä. Luonnonkosmetiikka-kosmetologi verkkokauppa ei vastaa meistä riippumattomista syistä
postin kulussa aiheutuneista viivästyksistä, muutoksista, häiriöistä tai virheistä.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

VAIHTO-OIKEUS
Luonnonkosmetiikka verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta.
Voit palauttaa tuotteen maksutta alla olevien ohjeiden mukaisesti ja tehdä halutessasi uuden tilauksen.

VIALLINEN TUOTE
Jos vastaanottamasi tuote on rikkoutunut tai muuten viallinen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Älä
lähetä viallista tuotetta asiakaspalautuksena ennen kuin olet saanut asiakaspalvelulta toimintaohjeet.
Tuotteita koskevat reklamaatiot pitää tehdä 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.
Enimmäiskorvaus viallisesta tuotteesta on tuotteen hinta lisättynä toimituskuluilla.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN
Tilauksen voi perua vain jos tilaustasi ei ole ennen peruutusilmoitusta ehditty käsitellä ja lähettää
asiakkaalle. Ilmoita tilauksen peruuttamisesta viipymättä joko lähettämällä sähköpostiviesti asiasta
osoitteeseen info@luonnonkosmetiikka-kosmetologi.fi tai soittamalla asiakaspalvelumme numeroon
0504959918 (arkisin 10 – 16, matkapuhelinmaksu).

YHDEN TAI USEAMMAN TUOTTEEN PALAUTTAMINEN

Tuotteiden palauttaminen on maksutonta, kun noudatat seuraavia ohjeita:
1. Tee palautusilmoitus 14 päivän kuluessa
Ilmoita palautuksesta 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ilmoittamalla. Saat automaattisen
kuittauksen, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksen. Ilmoita sähköpostilla tilausnumerosi, sekä syy
palauttamiseen – tilausnumero löytyy sähköpostilla toimitetusta tilausvahvistuksesta.
2. Palauta vain avaamattomia, kokeilemattomia ja ehjiä tuotteita
Maksuton palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia, ehjänä perille saapuneita palautettavia tuotteita.
Luonnonkosmetiikka-kosmetologi.fi verkkokaupassa myytävät kosmetiikkatuotteet ovat hygieniatuotteita
ja ravintolisät elintarvikkeita: et saa avata, kokeilla tai käyttää tuotteita, jonka aiot palauttaa. Tämä koskee
myös tuotteiden päällysteitä ja pakkauksia. Pakkausmateriaali, esim. kuplamuovi tai pakkauspaperi ei ole
edellä mainittu pakkaus tai päällyste.
Mikäli palautat avatun, kokeillun tai käytetyn tuotteen emme hyvitä siitä maksettua hintaa. Lisäksi joudut
maksamaan palautuksesta aiheutuneet kulut. Pakkaa palautettava tuote hyvin sillä, mikäli se rikkoutuu
palautuskuljetuksessa emme hyvitä siitä maksamaasi hintaa.
3. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus
Toimipaikasta palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä lähetys, josta ei ole lähetetty palautusilmoitusta ei
ole palautus. Vähennämme noutamattoman lähetyksen palautumisesta aiheutuvina kuluina tilauksen
toimituskuluja vastaavan summan ennen maksun palautusta.
4. Virheelliset osoitetiedot tai väärä puhelinnumero
Asiakkaan tilauksensa yhteydessä antamien virheellisten osoitetietojen tai virheellisen puhelinnumeron
vuoksi palautuneet lähetykset eivät oikeuta maksuttomaan palauttamiseen. Tarkasta huolellisesti tilauksen
yhteydessä antamasi tiedot, jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin
pakettiautomaattilähetyksien osalta antamasi puhelinnumero.
Kirjoitusvirhe on virhe, mikäli se aiheuttaa lähetyksen palautumisen lähettäjälle.
5. Lähetä palautusilmoitus sähköpostilla
Lähetä palautusilmoitus sähköpostilla osoitteeseen info@luonnonkosmetiikka-kosmetologi.fi Laita
Palautusilmoitukseen tilausnumerosi.
Kuittaamme automaattisesti palautusilmoituksesi saapumisen, viesti sisältää ohjeet palautuksen
lähettämisestä.
6. Ilmoitamme kun palautuksesi on käsitelty.
Pyrimme käsittelemään asiakaspalautukset viikon kuluessa niiden saapumisesta. Saat ilmoituksen
sähköpostilla, kun palautuksesi on tarkastettu ja käsitelty. info@luonnonkosmetiikka-kosmetologi.fi

www.luonnonkosmetikka-kosmetologi.fi
info@luonnonkosmetiikka-kosmetologi.fi
Puh: 050 4959918
Y-tunnus: 2775624-6
Yritys: Fhitoflora Estetica